• 04-07-2022, 23:43:02
    #1
    Merhabalar...
    Petlas 205 55 R16 kış lastiği satın almak istiyorum, tecrübesi olan ve olumlu olumsuz deneyim yaşayanlar yorum yapabilirler mi?
    Teşekkürler
  • 04-07-2022, 23:46:12
    #2
    arabaya çarık alın petlas almayan. petlas kadar kötü bir lastik yok. yazlığını da kullandım, kışlığını da kullandım. tek kelime ile rezalet bir lastik. başka markalara yönelmenizi tavsiye ederim. ekonomik nedenlerle buna yönelmiş olabilirsiniz ama canınız ve malınız bir kere vereceğiniz o pahalı ücretten daha önemli değil. lassa, nokian, kormoran diğer bilindik ve pahalı markalara göre daha ucuz ve petlastan çok daha kaliteli
  • 04-07-2022, 23:48:53
    #3
    ebasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabaya çarık alın petlas almayan. petlas kadar kötü bir lastik yok. yazlığını da kullandım, kışlığını da kullandım. tek kelime ile rezalet bir lastik. başka markalara yönelmenizi tavsiye ederim. ekonomik nedenlerle buna yönelmiş olabilirsiniz ama canınız ve malınız bir kere vereceğiniz o pahalı ücretten daha önemli değil. lassa, nokian, kormoran diğer bilindik ve pahalı markalara göre daha ucuz ve petlastan çok daha kaliteli
    Teşekkür ederim, Continental mi yoksa nokian mi tavsiye edersiniz??
  • 04-07-2022, 23:49:49
    #4
    tolgaonair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar Araç Mercedes mi?
    radio-mooddan-thor-hediyeleri
    Hayır Toyota
  • 04-07-2022, 23:52:07
    #5
    arsdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, Continental mi yoksa nokian mi tavsiye edersiniz??
    continental daha pahalı ve bildiğim kadarıyla daha kaliteli. nokian kullanan arkadaşım var ama yazlık lastiğini kullanıyor. memnun. yol tutuşu olsun ses seviyesi olsun yakıt tüketimi olsun değerleri de iyi.

    sonuç olarak ekonomik açıdan nokian, kalite açısından continental
  • 04-07-2022, 23:53:21
    #6
    Ben petlas markasından pek memnun kalmadım yol tutuşu berbat yağmurda özellikle tavsiyem michelin-continental-goodyear-bridgestone-dunlop-Lassa
  • 04-07-2022, 23:54:30
    #7
    Patlas bir marka ve bu markanın birden fazla kışlık lastik modeli var siz hangi modeli düşünüyorsunuz önemli mesele bu.

    Bütçenize ve kullanım şeklinize göre lastik tavsiyesi yapılabilir.

    Patlas kötü bir lastik değil ayrıca çatlama ve aşınma fazla yapmaz.
    Marka olarak hankook güzel bir alternatif olabilir
  • 04-07-2022, 23:55:54
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patlas bir marka ve bu markanın birden fazla kışlık lastik modeli var siz hangi modeli düşünüyorsunuz önemli mesele bu.

    Bütçenize ve kullanım şeklinize göre lastik tavsiyesi yapılabilir.

    Patlas kötü bir lastik değil ayrıca çatlama ve aşınma fazla yapmaz.
    Marka olarak hankook güzel bir alternatif olabilir
    Fikirlerinizi için teşekkür ederim
  • 04-07-2022, 23:56:05
    #9
    Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben petlas markasından pek memnun kalmadım yol tutuşu berbat yağmurda özellikle tavsiyem michelin-continental-goodyear-bridgestone-dunlop-Lassa
    Bende memnun kalmadım, yağmurda 150 ile giderken sert bir fren yaptım araba 360 atacaktı, birde 1'den kalkınca 4. vitese kadar lastik sarıyor tabi o niyetle asılırsan

    Yani ralli yapmak istiyorsan al petlası ama yol tutuş yok kuruda bile viraja sert girerken g-öt sallıyor araba