Teşekkür ederim, Continental mi yoksa nokian mi tavsiye edersiniz??
continental daha pahalı ve bildiğim kadarıyla daha kaliteli. nokian kullanan arkadaşım var ama yazlık lastiğini kullanıyor. memnun. yol tutuşu olsun ses seviyesi olsun yakıt tüketimi olsun değerleri de iyi.
sonuç olarak ekonomik açıdan nokian, kalite açısından continental