arabaya çarık alın petlas almayan. petlas kadar kötü bir lastik yok. yazlığını da kullandım, kışlığını da kullandım. tek kelime ile rezalet bir lastik. başka markalara yönelmenizi tavsiye ederim. ekonomik nedenlerle buna yönelmiş olabilirsiniz ama canınız ve malınız bir kere vereceğiniz o pahalı ücretten daha önemli değil. lassa, nokian, kormoran diğer bilindik ve pahalı markalara göre daha ucuz ve petlastan çok daha kaliteli
Teşekkür ederim, Continental mi yoksa nokian mi tavsiye edersiniz??