Ben petlas markasından pek memnun kalmadım yol tutuşu berbat yağmurda özellikle tavsiyem michelin-continental-goodyear-bridgestone-dunlop-Lassa
Bende memnun kalmadım, yağmurda 150 ile giderken sert bir fren yaptım araba 360 atacaktı, birde 1'den kalkınca 4. vitese kadar lastik sarıyor tabi o niyetle asılırsan
Yani ralli yapmak istiyorsan al petlası ama yol tutuş yok kuruda bile viraja sert girerken g-öt sallıyor araba