Komikliğimi giderek kaybediyorum.
16
●726
- 04-07-2022, 01:24:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kendisine yeni arkadaşlıklar edinsin şuan ki ülkemizde ki herkesin durumu buna benzer umutsuz şekilde örneğin herhangi bir discord sunucusun da public takılabilir yada Twitch gibi platformu izleyebilir pozitif düşünsün kimsenin kimseden üstünlüğü yoktur kafaya takmadan 0 bir şekilde ilerlemeli hayatın tadına varabilmeli gezebilir örneğin
- 04-07-2022, 01:25:17Çekindiğimiz şeylerde, bir arkadaşımın başına gelmiş diyerek kapatmaya çalışırız. Sanki bu konuda öyle bir şey seziyorum
- 04-07-2022, 01:27:24H-hayır değil sus lütfenHandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

(evet doğru
)
DijitalMarket bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 04-07-2022, 01:29:57Mesaj alınmıştır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman arkadaşınıza söyleyin, hayat her zaman gülmeye değer. Yaşadığımız hayatta kendimize gülebilecek anılar yaratamıyorsak bir hiçiz.
Eğer gülmeyi, güldürmeyi özlüyorsanız; Çevrenizi değiştirip daha eğlenceli arkadaşlar edinin. Her zaman yenilik iyidir. 👍 - 04-07-2022, 01:30:25ya şey ciddi yazdmaım evet benim arkadaşım vs. değil çekindim birazHandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDijitalMarket bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 04-07-2022, 01:33:09Bunu anlamak için filozof olmaya gerek yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyelerimi dikkate alıp, çevrenize bakmanızı temenni ederim. Ne olursa olsun, bu hayatta sadece gülenler kazanır.
Acılarına gülenler, dertlerine gülenler, engellerine gülenler... Sadece gülmek için kendinize bir neden bulmanız yeterli.
Gülmeyi öğrendikten sonra, güldürmek daha basit olacaktır 🤗 - 04-07-2022, 01:35:34Komik olması için uğraşmayın. Biraz iş ve hayatını düzene sokabilmesi için destek çıkın yeterlidir. Çünkü siz ona kazandırmaya çalıştığınız şey aslında karakterinde var olan bir huydur. O enerjiyi ancak kendisi tekrar kazanırsa siz onun eskisi gibi olduğunu anlayabilirsiniz.
- 04-07-2022, 02:10:50Merhaba. Discord gibi uygulamaları lütfen sadece sanal alem olarak görmeyin. Şu an hayatımda olan 5 arkadaşımdan 3ü discord-oyundan 7 8 yıl önce tanıştığım insanlardır. Bu abilerim ve kardeşlerim sayesinde çoğu zaman ayakta kalabildim. Maddi, manevi olabildiğince her zaman birbirimize destek olduk. Müsait oldukça görüşür hasret gideririz. Belki normal hayatınızda arkadaş çevrenizle görüşmek istemiyor veya üşeniyor olabilirsiniz fakat yeni tanıştığınız kişiler buna bir nebze iyi gelebilir. Gerçekten hayatımızın kıymetini bilmeliyiz, umarım çok iyi olursunuz. İyi geceler dilerim

)