Merhaba. Discord gibi uygulamaları lütfen sadece sanal alem olarak görmeyin. Şu an hayatımda olan 5 arkadaşımdan 3ü discord-oyundan 7 8 yıl önce tanıştığım insanlardır. Bu abilerim ve kardeşlerim sayesinde çoğu zaman ayakta kalabildim. Maddi, manevi olabildiğince her zaman birbirimize destek olduk. Müsait oldukça görüşür hasret gideririz. Belki normal hayatınızda arkadaş çevrenizle görüşmek istemiyor veya üşeniyor olabilirsiniz fakat yeni tanıştığınız kişiler buna bir nebze iyi gelebilir. Gerçekten hayatımızın kıymetini bilmeliyiz, umarım çok iyi olursunuz. İyi geceler dilerim