Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya şey ciddi yazdmaım evet benim arkadaşım vs. değil çekindim biraz
Bunu anlamak için filozof olmaya gerek yok

Tavsiyelerimi dikkate alıp, çevrenize bakmanızı temenni ederim. Ne olursa olsun, bu hayatta sadece gülenler kazanır.
Acılarına gülenler, dertlerine gülenler, engellerine gülenler... Sadece gülmek için kendinize bir neden bulmanız yeterli.
Gülmeyi öğrendikten sonra, güldürmek daha basit olacaktır 🤗