HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekindiğimiz şeylerde, bir arkadaşımın başına gelmiş diyerek kapatmaya çalışırız. Sanki bu konuda öyle bir şey seziyorum
H-hayır değil sus lütfen
(evet doğru )