r10 2. Hesap Hakkında
10
●632
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 03-07-2022, 02:28:15evet oluyordu, temel sebebi de insanların kurumsal hesaplarında maxigeyik gibi bölümlerde vakit geçirmek istememesiydi.
- 03-07-2022, 02:31:28Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Forum üzerinde multi üyelik kullanımı yasaktır. Fakat bunun bazı istisnai durumları vardır. Hesaplardan birinin kurumsal (şirket adına), diğerinin bireysel olması gibi ( Çünkü kurumsal bir üyelikle maxigeyik kategorisinde takılması biraz zor olacaktır ). Tabii bu durumda iki üyelik birbirinin konusuna yazmayacak, birbirine ticaret puanı vermeyecektir. Bu tespit edilirse, yönetimin inisiyatifi doğrultusunda, 1 ay ile süresiz arasında uzaklaştırma cezası uygulanacaktır.
- 03-07-2022, 02:35:08Cevap için teşekkür ederim. Anladığım kadarıyla iki profil birbirine haksız destekte bulunamayacak; konuya yorum yapmak, ticaret puanı gibi. Peki tamamen birbirinden bağımsız mı olması gerekiyor? Kurumsal hesabımın benim profilimle ilişkili olduğunu (yani bana ait olduğunu) bildirmemde veya imzamda kurumsal hesapla açmış olduğum ticari konunun linkini paylaşmamda bu gibi benzer şeylerin bir kısıtlaması var mı?Bkirsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2022, 02:39:10Rica ederim hocam. Bununla ilgili detaylı bir bilgi bulamadım. Bağımsız kalması sizin için daha iyi olacağını düşünüyorum.semre57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2022, 03:18:05Firmanız adına olan hesap kurumsal ya da kurumsal plus üyeliğe sahip olmalıdır.
- 03-07-2022, 03:24:07Şu an ki bu üyeliğimizden, kişisel olarak bir hesabımızı davet kodumuz ile oluşturabilir miyiz?BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle