Öncelikle selamlar herkese, iyi geceler dilerim. Örneğin bir marka yaratmak istiyorum ve premium üyelik de alacağım o markaya. Bunun için 2. bir marka hesabı kurabiliyor muyum r10'da? Yani bu profilim de aktif olmak üzere bir de marka profili edinebiliyor muyum?