Konu
r10 2. Hesap Hakkında
03-07-2022, 02:28:15
#3
hakancevik
evet oluyordu, temel sebebi de insanların kurumsal hesaplarında maxigeyik gibi bölümlerde vakit geçirmek istememesiydi.