• 24-06-2022, 00:24:14
    #1
    arkadaşlar şikayet konularında sıklıkla gördüğüm ve merak ettiğim bir durum var mesela firmanın biri ya da bir şahıs başka bir şahsı YaDa firmayı kendi temalarını ya da kendi scriptlerini kullandığı yonun de şikayet konusu açıyor hani yasal olmayan bir şekilde elde ettiğini ifade ederek kişinin gerekli ödemeleri yapmasını belirtiyorlar merak ettigim kisim ise gerek Türkiye'de gerekse dünya çapında zibilyon tane falan site var ve şikayet ettikleri benim temamı kullanıyor dedikleri siteler öyle çok ön planda olan görünen ya da ne biliyim Google aramalarda hemen şak diye çıkan siteler bile değil bu teması kullanılan arkadaşlar bunu nereden anliyor ya da görüyor ?
  • 24-06-2022, 00:28:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her yazılımın kendine göre takip sistemi var.
  • 24-06-2022, 00:35:39
    #3
    Yani site kodlamasını yazan kendi veritabanından erişebileceği bir açık kapı bırakabiliyor nulled temalarda bu tarz kullanım yapan kişiler bir süre sonra Google'de yükseldiğinde sitenizi açık kapıdan çökertebilirler bunun için günlük olarak yedek almak ve lisanslı tema kullanmak önemlidir.
    • ilayda87
    ilayda87 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2022, 00:44:18
    #4
    Kısaca;
    script ise bir PHP dosyasında kontrol sağlanıp e-posta ile haber alinabilir.
    Tema ise JavaScript yada jquery ile halledilir.

    Bir kere yakaladım mi gerisi hikaye zaten. Genelde iki yöntemide kullanırım ben güzelde oluyor 😁😁 eli ayağına dolaşıyor vatandaşın.
  • 24-06-2022, 12:01:10
    #5
    Her Temanın Yazılımın vs Cr*cklenme Lisans Kırılma ihtimali vardır o yüzden Log Tutuyor Yapımcıları