arkadaşlar şikayet konularında sıklıkla gördüğüm ve merak ettiğim bir durum var mesela firmanın biri ya da bir şahıs başka bir şahsı YaDa firmayı kendi temalarını ya da kendi scriptlerini kullandığı yonun de şikayet konusu açıyor hani yasal olmayan bir şekilde elde ettiğini ifade ederek kişinin gerekli ödemeleri yapmasını belirtiyorlar merak ettigim kisim ise gerek Türkiye'de gerekse dünya çapında zibilyon tane falan site var ve şikayet ettikleri benim temamı kullanıyor dedikleri siteler öyle çok ön planda olan görünen ya da ne biliyim Google aramalarda hemen şak diye çıkan siteler bile değil bu teması kullanılan arkadaşlar bunu nereden anliyor ya da görüyor ?