Kısaca;
script ise bir PHP dosyasında kontrol sağlanıp e-posta ile haber alinabilir.
Tema ise JavaScript yada jquery ile halledilir.
Bir kere yakaladım mi gerisi hikaye zaten. Genelde iki yöntemide kullanırım ben güzelde oluyor 😁😁 eli ayağına dolaşıyor vatandaşın.