• 23-06-2022, 21:15:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba mouse makro yaparsam ban yer miyim acaba ?
  • 23-06-2022, 21:21:22
    #2
    valorantta recoil sabit gitmiyor ne için macro yapacaksınız ki ?
  • 23-06-2022, 21:22:02
    #3
    wtcN bir yayınında makronun yasak olduğundan bahsetmişti diye hatırlıyorum.
  • 23-06-2022, 21:24:58
    #4
    hocam zaten tarayarak sıkarsanız mermiler rakipten başka heryere gidecektir. Plat ve üstü seviyelerde oyununuzu ileriye değil geriye götürür. Onun yerine tek tek sıkmayı öğrenmeye çalışmak daha iyi. tarama işini sadece sprey transferde yapmak gerekir.
  • 23-06-2022, 21:25:31
    #5
    Son VALORANT bükücüsü @royalenes; bu soruyu cevaplayabilir
  • 23-06-2022, 21:26:56
    #6
    Merhabalar,

    Makroların avantajı olduğu gibi dezavantajları da vardır. Kendi mousenizin yazılımı ise bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ama tehlikeye atmamanızı öneririm. Makroya alışırsanız daha sonra kendi aiminiz daha da çürümeye başlar.

    Teşekkürler.
  • 23-06-2022, 21:54:14
    #7
    Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son VALORANT bükücüsü @royalenes; bu soruyu cevaplayabilir

    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Makroların avantajı olduğu gibi dezavantajları da vardır. Kendi mousenizin yazılımı ise bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ama tehlikeye atmamanızı öneririm. Makroya alışırsanız daha sonra kendi aiminiz daha da çürümeye başlar.

    Teşekkürler.
    Sonuna kadar katılıyorum buna.

    Kendi yorumum ; Guardian harici hiçbir silahta işine yaramaz. Plat-dia elo üstü de kullandırtmazlar adama