Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son VALORANT bükücüsü @royalenes; bu soruyu cevaplayabilir

SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Makroların avantajı olduğu gibi dezavantajları da vardır. Kendi mousenizin yazılımı ise bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ama tehlikeye atmamanızı öneririm. Makroya alışırsanız daha sonra kendi aiminiz daha da çürümeye başlar.

Teşekkürler.
Sonuna kadar katılıyorum buna.

Kendi yorumum ; Guardian harici hiçbir silahta işine yaramaz. Plat-dia elo üstü de kullandırtmazlar adama