Son VALORANT bükücüsü
@royalenes; bu soruyu cevaplayabilir
Merhabalar,
Makroların avantajı olduğu gibi dezavantajları da vardır. Kendi mousenizin yazılımı ise bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ama tehlikeye atmamanızı öneririm. Makroya alışırsanız daha sonra kendi aiminiz daha da çürümeye başlar.
Teşekkürler.
Sonuna kadar katılıyorum buna.
Kendi yorumum ; Guardian harici hiçbir silahta işine yaramaz. Plat-dia elo üstü de kullandırtmazlar adama