Merhabalar,
Makroların avantajı olduğu gibi dezavantajları da vardır. Kendi mousenizin yazılımı ise bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ama tehlikeye atmamanızı öneririm. Makroya alışırsanız daha sonra kendi aiminiz daha da çürümeye başlar.
Teşekkürler.