• 16-06-2022, 20:51:38
    #1
    Selamlar,

    Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

    - Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
    - Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
    - Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

    Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim
  • Kabul Edilen Cevap
    • Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Selamlar,

      Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

      - Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
      - Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
      - Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

      Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim
      Merhaba,

      Şubeden direk açabilirsiniz bir problem olmaz. Teb bankasını da tavsiye ederim
  • 16-06-2022, 20:52:27
    #2
    Deniz bank eft vb ücreti almıyor.
  • 16-06-2022, 20:52:58
    #3
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniz bank eft vb ücreti almıyor.
    Bilgi için teşekkür ederim hocam, inceleyeceğim
  • 16-06-2022, 20:53:42
    #4
    Yada Kuveyt Türk bankası. Oda sağlam banka
  • 16-06-2022, 20:54:19
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

    - Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
    - Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
    - Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

    Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim
    Merhaba,

    Şubeden direk açabilirsiniz bir problem olmaz. Teb bankasını da tavsiye ederim
  • 16-06-2022, 20:55:54
    #6
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şubeden direk açabilirsiniz bir problem olmaz. Teb bankasını da tavsiye ederim
    Çok teşekkür ederim ilginizden ötürü, teb bankasını inceleyeceğim
  • 16-06-2022, 21:57:35
    #7
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

    - Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
    - Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
    - Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

    Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim
    Görüntülü görüşme ile açtırıyor çoğu banka hocam, bende geçen günlerde yapıkrediden açtırdım bu şekilde. Kartları da isterseniz evinize yolluyorlar. Tavsiye eder miyim, ederim ama tamamen ücretsiz değil.