Selamlar,

Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

- Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
- Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
- Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim