Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Dün 18 yaşıma girdim ve banka hesabı açtırmak istedim ancak internette çok bilgi olduğundan dolayı doğru bilgiyi bulamadım yardımcı olmanızı istediğim bir sorum mevcut.

- Şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde sadece kimliğim yeterli oluyor mu?
- Bugün online olarak banka hesabı açtırmayı denedim ancak kimliğimde imza olmadığı için açtıramadım, şubeye gidip banka hesabı açtırmak istediğimde yine imzalı kimlik isterler mi?
- Enpara türevinde komisyonsuz/aidatsız hesap açtırabileceğim bir banka var mıdır? Varsa öneriniz nedir.

Yardımcı olacak hocalarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum, iyi forumlar dilerim
Merhaba,

Şubeden direk açabilirsiniz bir problem olmaz. Teb bankasını da tavsiye ederim