• 16-06-2022, 11:40:26
    #37
    SecunityBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefondan hayır gelmez hocam teslim etseler bile suç fark etmeksizin fabrika ayarlarına döndürseniz bile silinmeyen takip yazılımı yüklüyorlar haberiniz olmadan sürekli takip altındasınız. Ve yazılım sadece arama kayıtlarınızı vs takip etmiyor telefon aynı ellerindeymiş gibi kullanabiliyorlar yazılım sayesinde
    ÅŸehir efsanesi gibi geldi, iletisimin tespiti yasalarla sekillendirilmistir
  • 16-06-2022, 12:49:09
    #38
    2019 dan beri bekliyorum ben unuttum gitti : )
  • 16-06-2022, 12:54:21
    #39
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SecunityBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefondan hayır gelmez hocam teslim etseler bile suç fark etmeksizin fabrika ayarlarına döndürseniz bile silinmeyen takip yazılımı yüklüyorlar haberiniz olmadan sürekli takip altındasınız. Ve yazılım sadece arama kayıtlarınızı vs takip etmiyor telefon aynı ellerindeymiş gibi kullanabiliyorlar yazılım sayesinde
    Devletin işi gücü yok senin .ıçı kırık telefonunu takip edecek... Şaka mısınız yahu? Android / IOS zaten bunu yapıyor.

    Kimle konuştun, ne mesaj yazdın, hangi konumdaydın hepsinin metası ellerinde...

    Bir de emin konuşmuşsun. Akıl ve izan gerektirir bu cümlen. Her şeyi bir kenara bıraktım; devletin mahkeme kararı olmadan seni dinlemesi suçtur suç...

  • 16-06-2022, 13:03:32
    #40
    SecunityBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefondan hayır gelmez hocam teslim etseler bile suç fark etmeksizin fabrika ayarlarına döndürseniz bile silinmeyen takip yazılımı yüklüyorlar haberiniz olmadan sürekli takip altındasınız. Ve yazılım sadece arama kayıtlarınızı vs takip etmiyor telefon aynı ellerindeymiş gibi kullanabiliyorlar yazılım sayesinde
    Bunu ilk defa duydum. Yıllarca hack camiasında bulundum çok arkadaşımın telefonunu ve bilgisayarını aldılar. Geri alanlar tekrar eski işlere devam etti. Eğer öyle bir takip yazılımı olsa tekrar soruşturma açarlardı Terörle bağlantısı olursa belki yaparlar yoksa bu yaptıkları da suç değil mi? Öyle bir telefon varsa root olup incelemek lazım. Şahsen ben böyle bir şey farketsem olayı çok büyütürüm.
  • 16-06-2022, 13:49:26
    #41
    Çoktan imajı alınıp rafa kaldırılmıştır.
    İfade verdiğiniz Savcıya gidip durumu belirtin yardımcı olucaktır.
  • 16-06-2022, 14:29:01
    #42
    6 yil oldu gelen giden yok
  • 16-06-2022, 15:32:45
    #43
    2017'de siber davası yedik 30 kişi, laptop vs 2 iphone ozamanların son modeli iphone 7.Halen vericekler
  • 16-06-2022, 15:46:00
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ERP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin işi gücü yok senin .ıçı kırık telefonunu takip edecek... Şaka mısınız yahu? Android / IOS zaten bunu yapıyor.

    Kimle konuştun, ne mesaj yazdın, hangi konumdaydın hepsinin metası ellerinde...

    Bir de emin konuşmuşsun. Akıl ve izan gerektirir bu cümlen. Her şeyi bir kenara bıraktım; devletin mahkeme kararı olmadan seni dinlemesi suçtur suç...

    ah güzel kardeşim ah çok basit düşünüyorsun devlet menfaatine böyle bir takip yapılmıyor zaten misal sen kamu yönetimi öğrencisisin ileride önemli bir bürokrat olma ihtimalin var ve herhangi bir suça bulaştın basit bir suç olsa bile bu bahane edilerek telefonuna siber el koyuyor imajı alınıyor. Normalde o imajın da dava sonuçlandıktan sonra yok edilmesi lazım o bile yok edilmiyor cevheri güven bir kaç videosunda buna değinmişti hatta o zamanlar sevinmiştim birileri bunu gündeme getirdiği için. Başıma geldi fakat bunu kanıtlayacak hiçbir delilim yok. O videolarda sadece imaj olayına değinmiş devletin güvenlik için satın aldığı yazılımlar devlet içindeki tarikatlara vs peşkeş çekilmiş durumda kendi menfaatlerine kullanıyorlar.
  • 16-06-2022, 18:16:03
    #45
    Aynı olay başıma gelmişti. 1 yıla yakın gelmemişti, CIMER'e yazdıktan 2 hafta sonra arandım gelin alın diye.