SecunityBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O telefondan hayır gelmez hocam teslim etseler bile suç fark etmeksizin fabrika ayarlarına döndürseniz bile silinmeyen takip yazılımı yüklüyorlar haberiniz olmadan sürekli takip altındasınız. Ve yazılım sadece arama kayıtlarınızı vs takip etmiyor telefon aynı ellerindeymiş gibi kullanabiliyorlar yazılım sayesinde
Devletin işi gücü yok senin .ıçı kırık telefonunu takip edecek... Şaka mısınız yahu? Android / IOS zaten bunu yapıyor.

Kimle konuştun, ne mesaj yazdın, hangi konumdaydın hepsinin metası ellerinde...

Bir de emin konuşmuşsun. Akıl ve izan gerektirir bu cümlen. Her şeyi bir kenara bıraktım; devletin mahkeme kararı olmadan seni dinlemesi suçtur suç...