Devletin işi gücü yok senin .ıçı kırık telefonunu takip edecek... Şaka mısınız yahu? Android / IOS zaten bunu yapıyor.
Kimle konuştun, ne mesaj yazdın, hangi konumdaydın hepsinin metası ellerinde...
Bir de emin konuşmuşsun. Akıl ve izan gerektirir bu cümlen. Her şeyi bir kenara bıraktım; devletin mahkeme kararı olmadan seni dinlemesi suçtur suç...
ah güzel kardeşim ah çok basit düşünüyorsun devlet menfaatine böyle bir takip yapılmıyor zaten misal sen kamu yönetimi öğrencisisin ileride önemli bir bürokrat olma ihtimalin var ve herhangi bir suça bulaştın basit bir suç olsa bile bu bahane edilerek telefonuna siber el koyuyor imajı alınıyor. Normalde o imajın da dava sonuçlandıktan sonra yok edilmesi lazım o bile yok edilmiyor cevheri güven bir kaç videosunda buna değinmişti hatta o zamanlar sevinmiştim birileri bunu gündeme getirdiği için. Başıma geldi fakat bunu kanıtlayacak hiçbir delilim yok. O videolarda sadece imaj olayına değinmiş devletin güvenlik için satın aldığı yazılımlar devlet içindeki tarikatlara vs peşkeş çekilmiş durumda kendi menfaatlerine kullanıyorlar.