O telefondan hayır gelmez hocam teslim etseler bile suç fark etmeksizin fabrika ayarlarına döndürseniz bile silinmeyen takip yazılımı yüklüyorlar haberiniz olmadan sürekli takip altındasınız. Ve yazılım sadece arama kayıtlarınızı vs takip etmiyor telefon aynı ellerindeymiş gibi kullanabiliyorlar yazılım sayesinde
Bunu ilk defa duydum. Yıllarca hack camiasında bulundum çok arkadaşımın telefonunu ve bilgisayarını aldılar. Geri alanlar tekrar eski işlere devam etti. Eğer öyle bir takip yazılımı olsa tekrar soruşturma açarlardı

Terörle bağlantısı olursa belki yaparlar yoksa bu yaptıkları da suç değil mi? Öyle bir telefon varsa root olup incelemek lazım. Şahsen ben böyle bir şey farketsem olayı çok büyütürüm.