• 15-06-2022, 22:33:04
    #1
    Bir iki hafta önce kazaya karışan aracımın onarımı tamamlandı şimdi değer kaybı talep etmek istiyorum. Bir kaç tane yazı okudum kimisi sigorta şirketinin internet adresinden dilekçe doldur diyor kimisi de SBM (https://www.sbm.org.tr/) üzerinden eksper ata diyor

    anladığım kadarı ile sigorta şirketinin formunu doldurursam onlar eksper atayacak, eksper ücretini bana yansıtacaklar ve değer kaybının bir kısmını (şikayetvar'ı okudum bazıları parasını eksik almış). sbm üzerinden her şeyi ben yaparsam havuzdan eksper atacanak ve ücret ödemeden değer kaybımın tamamını alıcam.

    daha önce değer kaybı talep etmiş üyeler yardımcı olursa sevinirim.
  • 15-06-2022, 22:36:41
    #2
    Merhaba, aynı sorun bende de var. Benim ustam halledecek herseyi. Sizden önce tamamlanırsa bilgi veririm.
    Geçmiş olsun
  • 15-06-2022, 22:42:06
    #3
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, aynı sorun bende de var. Benim ustam halledecek herseyi. Sizden önce tamamlanırsa bilgi veririm.
    Geçmiş olsun
    geçmiş olsun
  • 15-06-2022, 22:51:23
    #4
    3-4 yıl once direkt karşı tarafın sigorta şirketin aradım, 2 gün sonra IBAN isteyip para yatırdılar. Kendi sigortamla vs. hiçbir şekilde muhatap olmadım
  • 15-06-2022, 22:53:29
    #5
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 yıl once direkt karşı tarafın sigorta şirketin aradım, 2 gün sonra IBAN isteyip para yatırdılar. Kendi sigortamla vs. hiçbir şekilde muhatap olmadım
    süreç nasıl işledi? paranın tamamını alabildiniz mi ?
  • 15-06-2022, 23:32:57
    #6
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süreç nasıl işledi? paranın tamamını alabildiniz mi ?
    O donem arabada hata boya hasar kaydı yoktu, 3.500 verelim dediler ok dedim, 1 gün sonra ibana attilar.
  • 16-06-2022, 00:38:25
    #7
    sbm'ye eksper ataması için başvuru yapın, havuzdan belirlenen eksper değer kaybı raporu hazırlayacak, bunu sigorta şirketine e-maille gönderin, genellikle zorluk çıkarmadan tutarı yatırıyorlar.
  • 16-06-2022, 17:15:05
    #8
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sbm'ye eksper ataması için başvuru yapın, havuzdan belirlenen eksper değer kaybı raporu hazırlayacak, bunu sigorta şirketine e-maille gönderin, genellikle zorluk çıkarmadan tutarı yatırıyorlar.
    plaka ve tarihi girip ileri butonuna bastığımda bu hatayı alıyorum.

    Hata Id: 93318556 Sistemde beklenmeyen bir hata oluştu. İlgili kişilere hata log numarası ile bildirim yapabilirsiniz.
  • 16-06-2022, 19:44:40
    #9
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    plaka ve tarihi girip ileri butonuna bastığımda bu hatayı alıyorum.

    Hata Id: 93318556 Sistemde beklenmeyen bir hata oluştu. İlgili kişilere hata log numarası ile bildirim yapabilirsiniz.
    Sigorta şirketleri lehine ödemeyi ötelemek ya da vatandaşı bıktırmak için bu hataları kasıtlı yaptıklarını düşünüyorum, sbm ye telefonla ulaşın biraz uğraştırıyorlar, ya da ulaşamazsınız direkt e-devlette sigorta şikayetlerinin yapılabildiği bir bölüm var, bir bakanlığın Sigorta Gn md. gibi bir bölümdü sanırım, onlara düşüyor ve telefonla sbm den mutlaka geri dönüyorlar. Atanan Sigorta eksperi ismini ve numarasını almaya çalışın.