Bir iki hafta önce kazaya karışan aracımın onarımı tamamlandı şimdi değer kaybı talep etmek istiyorum. Bir kaç tane yazı okudum kimisi sigorta şirketinin internet adresinden dilekçe doldur diyor kimisi de SBM (https://www.sbm.org.tr/) üzerinden eksper ata diyor
anladığım kadarı ile sigorta şirketinin formunu doldurursam onlar eksper atayacak, eksper ücretini bana yansıtacaklar ve değer kaybının bir kısmını (şikayetvar'ı okudum bazıları parasını eksik almış). sbm üzerinden her şeyi ben yaparsam havuzdan eksper atacanak ve ücret ödemeden değer kaybımın tamamını alıcam.
daha önce değer kaybı talep etmiş üyeler yardımcı olursa sevinirim.
Değer kaybı talep, SBM hk.
8
●202
- 15-06-2022, 22:51:233-4 yıl once direkt karşı tarafın sigorta şirketin aradım, 2 gün sonra IBAN isteyip para yatırdılar. Kendi sigortamla vs. hiçbir şekilde muhatap olmadım
- 15-06-2022, 22:53:29süreç nasıl işledi? paranın tamamını alabildiniz mi ?irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2022, 23:32:57O donem arabada hata boya hasar kaydı yoktu, 3.500 verelim dediler ok dedim, 1 gün sonra ibana attilar.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2022, 17:15:05plaka ve tarihi girip ileri butonuna bastığımda bu hatayı alıyorum.bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata Id: 93318556 Sistemde beklenmeyen bir hata oluştu. İlgili kişilere hata log numarası ile bildirim yapabilirsiniz. - 16-06-2022, 19:44:40Sigorta şirketleri lehine ödemeyi ötelemek ya da vatandaşı bıktırmak için bu hataları kasıtlı yaptıklarını düşünüyorum, sbm ye telefonla ulaşın biraz uğraştırıyorlar, ya da ulaşamazsınız direkt e-devlette sigorta şikayetlerinin yapılabildiği bir bölüm var, bir bakanlığın Sigorta Gn md. gibi bir bölümdü sanırım, onlara düşüyor ve telefonla sbm den mutlaka geri dönüyorlar. Atanan Sigorta eksperi ismini ve numarasını almaya çalışın.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle