Bir iki hafta önce kazaya karışan aracımın onarımı tamamlandı şimdi değer kaybı talep etmek istiyorum. Bir kaç tane yazı okudum kimisi sigorta şirketinin internet adresinden dilekçe doldur diyor kimisi de SBM (
https://www.sbm.org.tr/) üzerinden eksper ata diyor
anladığım kadarı ile sigorta şirketinin formunu doldurursam onlar eksper atayacak, eksper ücretini bana yansıtacaklar ve değer kaybının bir kısmını (şikayetvar'ı okudum bazıları parasını eksik almış). sbm üzerinden her şeyi ben yaparsam havuzdan eksper atacanak ve ücret ödemeden değer kaybımın tamamını alıcam.
daha önce değer kaybı talep etmiş üyeler yardımcı olursa sevinirim.