• 15-06-2022, 10:01:56
    #10
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devlette yazar kurum ödemeleri falan filan birşey diye sürüyor onlar biraz ben 3 ay sonra yattığını biliyom
    Yok hocam o kadar gecikmez de tek merakim bu cumaya kadar yatar mi acabaydi. Teşekkür ederim
  • 15-06-2022, 10:04:06
    #11
    Bu ay sonuna kadar yatar hocam 2 hafta falan sürer.
  • 15-06-2022, 10:04:55
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlgili sgk müdürlüğünün yoğunluğuna göre değişiklik gösteriyor.

    Bazı yerler 1-2 gün içerisinde ödeme yaparken bazı yerlerde süre 15-20 güne kadar uzuyor.

    E devlet üzerinden ödemenizin durumu takip edebilirsiniz.
  • 15-06-2022, 10:11:45
    #13
    bizim çalıştığımız kurumla anlaşma var maaş da kesinti olmuyor para direk kurum hesabına geçiyor güzel uygulama aslında hiç rapor gönder felan uğraşmıyoruz sistemsel geçiyor normal de ise rapor onayından sonra 1 hafta 10 gün içerisinde yatıyor
  • 15-06-2022, 10:12:10
    #14
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili sgk müdürlüğünün yoğunluğuna göre değişiklik gösteriyor.

    Bazı yerler 1-2 gün içerisinde ödeme yaparken bazı yerlerde süre 15-20 güne kadar uzuyor.

    E devlet üzerinden ödemenizin durumu takip edebilirsiniz.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 15-06-2022, 10:46:23
    #15
    İş yerine raporu verdikten sonra sgk'ya bildiriyor, eğer bildirildiyse hemen 15 gün içerisinde yatıyor en geç.
    2 gün haricindeki 8 gününü e devlette belirttiğin yer veya PTT'den alabiliyorsun.
  • 15-06-2022, 20:56:52
    #16
    Koronaya yakalanmıştım çalıştığım dönem 1 hafta raporum vardı rapor bittikten 5 gün sonra ödeme yapıldı.İş vereniniz raporu onayladıysa sizin yapabileceğiniz ekstra bir şey yok sgk işlem sırasına göre müdahale ediyor.
  • 15-06-2022, 22:26:42
    #17
    realyrats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koronaya yakalanmıştım çalıştığım dönem 1 hafta raporum vardı rapor bittikten 5 gün sonra ödeme yapıldı.İş vereniniz raporu onayladıysa sizin yapabileceğiniz ekstra bir şey yok sgk işlem sırasına göre müdahale ediyor.
    Dediğiniz gibi olacak sanırım hocam. Teşekkür ederim cevabınız için.