Koronaya yakalanmıştım çalıştığım dönem 1 hafta raporum vardı rapor bittikten 5 gün sonra ödeme yapıldı.İş vereniniz raporu onayladıysa sizin yapabileceğiniz ekstra bir şey yok sgk işlem sırasına göre müdahale ediyor.