chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e devlette yazar kurum ödemeleri falan filan birşey diye sürüyor onlar biraz ben 3 ay sonra yattığını biliyom
Yok hocam o kadar gecikmez de tek merakim bu cumaya kadar yatar mi acabaydi. Teşekkür ederim