bizim çalıştığımız kurumla anlaşma var maaş da kesinti olmuyor para direk kurum hesabına geçiyor güzel uygulama aslında hiç rapor gönder felan uğraşmıyoruz sistemsel geçiyor normal de ise rapor onayından sonra 1 hafta 10 gün içerisinde yatıyor