• 12-06-2022, 20:25:31
    #1
    En iyisi sanırım
    11. sınıf nasıl geçilir net olarak bileniniz var mı acaba?

    Herkes farklı bir şeyler söylüyor ve internette bulunan verilerde tam net bilgi vermiyor yada eski tarihlere, 9 ve 10. sınıflara ait bilgiler.
    İki dönemin toplam ortalaması 50'yi geçmesi yeterli mi yoksa 3 dersten fazla derste kalmamış olmamız mı lazım?

    Bilgilendirebilirseniz sevinirim her yoruma R10+ vereceğim.

    EDİT: Anlık stresle hem konu açıp hem müdür yardımcısına yazdım sadece ortalamanızın 50'yi geçmesi yeterlidir.


    İyi forumlar dilerim esen kalın
  • 12-06-2022, 20:26:10
    #2
    Ortalaman 50 olsun yeterli hocam
  • 12-06-2022, 20:27:17
    #3
    Rahat olun hocalarla aranız iyi olsun sınavda düşük alsan bile performans ile geçersin bende hep öyle kolay
  • 12-06-2022, 20:27:18
    #4
    Merhabalar, 3 dersten fazla derste kalmamanız gerekli ve ortalamanız iki dönem toplamı ortalaması 50 ve üzerinde olması gereklidir.
  • 12-06-2022, 20:27:54
    #5
    Ortalaman 50 altı ve 3 dersten kalmış isen sınıfta kalıyorsun.
  • 12-06-2022, 20:28:28
    #6
    müdürünüz kel ise bir adet tarak (kırmızı) hediye ediniz
  • 12-06-2022, 20:29:07
    #7
    Öncelikle banyoya giriyorsunuz. Bi güzel duş alıp gusül alıyorsunuz. Eveki tüm kitapların ilk 20 sayfasını yırtıp çöpe atıyorsunuz. Sonra Yemek yedikten sonra televizyon karşısına gçip 23: 13 e kadar izleyip kalkıp yatı namazını kılıyorsunuz.

    Dua ediyorsunuz Allah'ım 11. sınıfı geçeyim diye. Ardından 2 damla hindistan yağını 1 barda colaya koyup içiyorsunuz. Bu sayede geçilir.

    Kardeşim okuldaki bir arkadaına hocana sorsan daha faydalı olmaz mı ?
  • 12-06-2022, 20:30:51
    #8
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle banyoya giriyorsunuz. Bi güzel duş alıp gusül alıyorsunuz. Eveki tüm kitapların ilk 20 sayfasını yırtıp çöpe atıyorsunuz. Sonra Yemek yedikten sonra televizyon karşısına gçip 23: 13 e kadar izleyip kalkıp yatı namazını kılıyorsunuz.

    Dua ediyorsunuz Allah'ım 11. sınıfı geçeyim diye. Ardından 2 damla hindistan yağını 1 barda colaya koyup içiyorsunuz. Bu sayede geçilir.

    Kardeşim okuldaki bir arkadaına hocana sorsan daha faydalı olmaz mı ?
  • 12-06-2022, 20:41:41
    #9
    Yıllar önce çevremdeki arkadaşlarım ailesiyle birlikte müdür odasına gidip sınıfta kalıyor ise müdür ile konuştuktan sonra sınıfı geçiriyordu diğer öğretmenler ile konuştukları için sözlü notları yüksek verilir. 34 olan bir kişinin ortalaması 54 olmuştu. Kaldığını düşündüğümüz kişi tatilden sonra 12 ye gidiyordu.