Öncelikle banyoya giriyorsunuz. Bi güzel duş alıp gusül alıyorsunuz. Eveki tüm kitapların ilk 20 sayfasını yırtıp çöpe atıyorsunuz. Sonra Yemek yedikten sonra televizyon karşısına gçip 23: 13 e kadar izleyip kalkıp yatı namazını kılıyorsunuz.

Dua ediyorsunuz Allah'ım 11. sınıfı geçeyim diye. Ardından 2 damla hindistan yağını 1 barda colaya koyup içiyorsunuz. Bu sayede geçilir.

Kardeşim okuldaki bir arkadaına hocana sorsan daha faydalı olmaz mı ?