11. sınıf nasıl geçilir net olarak bileniniz var mı acaba?
Herkes farklı bir şeyler söylüyor ve internette bulunan verilerde tam net bilgi vermiyor yada eski tarihlere, 9 ve 10. sınıflara ait bilgiler.
İki dönemin toplam ortalaması 50'yi geçmesi yeterli mi yoksa 3 dersten fazla derste kalmamış olmamız mı lazım?
Bilgilendirebilirseniz sevinirim her yoruma R10+ vereceğim.
EDİT: Anlık stresle hem konu açıp hem müdür yardımcısına yazdım sadece ortalamanızın 50'yi geçmesi yeterlidir.
İyi forumlar dilerim esen kalın