Yıllar önce çevremdeki arkadaşlarım ailesiyle birlikte müdür odasına gidip sınıfta kalıyor ise müdür ile konuştuktan sonra sınıfı geçiriyordu diğer öğretmenler ile konuştukları için sözlü notları yüksek verilir. 34 olan bir kişinin ortalaması 54 olmuştu. Kaldığını düşündüğümüz kişi tatilden sonra 12 ye gidiyordu.