• 11-06-2022, 23:35:35
    #1
    Aramızda kyk borcu alanlar, ödeyenler vb var mı bilmiyorum ama sizce bunun sonu ne olur ? Bakıyorum da 4 yıl boyunca kredi alanlar 4 yılsonunda 60-70k ya yakın borçlu cıkıyor
  • 11-06-2022, 23:36:34
    #2
    60 70 bin tl bu arada sadece faizi. ana para da dahil olunca 100 bin lirayı geçiyor
  • 11-06-2022, 23:37:23
    #3
    evet ama hem linç gelmesın diye düşük yazdım.
  • 11-06-2022, 23:37:50
    #4
    10700TL kullanmıştım 2 senelik. Şuan 11500TL. 05.07.2022'de geri ödeme başlayacak.
  • 11-06-2022, 23:39:02
    #5
    İkinci üniversitemi okuyorum. İlkinde hiç kredi çekmemiştim sonrasında aklıma bir şey geldi. Kyk kredisini aldığım günden beri temettü hisselerine yatırdım. Şu an 6.400 liram 6 ayda 10.700 TL gibi bir para oldu. Aldığım krediyi olduğu gibi hisselere yatırıyorum. Büyük ihtimalle 4 yıl sonra elimde çok büyük bir para olacak. + temettü hisseleri sayesinde cebime para girecek. kyk borcunu aylık taksitlendirip aldığım temettülerle de kyk kredisini ödeyeceğim.

    not: bu arada üniversiteyi 7.yılına kadar uzatıp sonrasında da +2 yıl ödeme izni alınabiliyor. o şekilde de vadeyi uzatabilirim, hisselerim her türlü yediğim faizi karşılayacaktır. yatırım tavsiyesi değildir
  • 11-06-2022, 23:39:31
    #6
    Çok şükür bitti. Hatta konusunu bile açmıştım
    https://www.r10.net/off-topic/321071...-basiniza.html
  • 11-06-2022, 23:39:51
    #7
    Okumayın
  • 11-06-2022, 23:41:02
    #8
    Hocam çok hakim değilim konuya ancak benim nişanlımda 2 senelik kyk kredisi kullanmıştı, geri ödemesine e-devletten bakınca geri ödemesi 11.500 çıkıyor.
    Sizinkiler nasıl bu kadar yüksek olabilir 4 yıllıkta olsa e devletten mi bakıyorsunuz başka bir yerden mi sorguluyorsunuz?
  • 11-06-2022, 23:41:32
    #9
    4 yıl sonra asgari ücret 10 bin olacak zaten. yalnız zorla imzalattırmıyorlar, bizler de 4 yıl aldık ve paşa paşa ödedik.