İkinci üniversitemi okuyorum. İlkinde hiç kredi çekmemiştim sonrasında aklıma bir şey geldi. Kyk kredisini aldığım günden beri temettü hisselerine yatırdım. Şu an 6.400 liram 6 ayda 10.700 TL gibi bir para oldu. Aldığım krediyi olduğu gibi hisselere yatırıyorum. Büyük ihtimalle 4 yıl sonra elimde çok büyük bir para olacak. + temettü hisseleri sayesinde cebime para girecek. kyk borcunu aylık taksitlendirip aldığım temettülerle de kyk kredisini ödeyeceğim.

not: bu arada üniversiteyi 7.yılına kadar uzatıp sonrasında da +2 yıl ödeme izni alınabiliyor. o şekilde de vadeyi uzatabilirim, hisselerim her türlü yediğim faizi karşılayacaktır. yatırım tavsiyesi değildir