Kız Arkadaşıma Staj Yeri Arıyorum
3
●264
- 09-06-2022, 18:50:21Merhabalar, Endüstri Mühendisliği 3. sınıfa geçmiş olan kız arkadaşım için üretim stajı yapabileceği bir yer arıyoruz. İstanbulda üretim yapan herhangi bir yer olabilir ancak fabrika olursa daha iyi olur. Ortalaması 3.42 ve Kadir Has Üniversitesinde okuyor. İlgilenenlerle CVsini paylaşabilirim.
- 09-06-2022, 19:05:41maalesef denedi ama 2. sınıf oldugu için direk reddediyorlarmış. okul tarafından bu sene yapması zorunlu tutuldu. ne yapacağımızı şaşırdıkMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2022, 19:09:502.sınıfa staj koymaları saçma benim bildiğim 3 ve 4te olur. benimde geçen dönem vardı ama bulamadım , bu dönem buldum yaptım. geçen dönemin stajını da yazın yapacağım alttan ders alır gibi bizimkisi staj değil yerinde uygulamaymışGreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle