• 09-06-2022, 18:50:21
    #1
    Merhabalar, Endüstri Mühendisliği 3. sınıfa geçmiş olan kız arkadaşım için üretim stajı yapabileceği bir yer arıyoruz. İstanbulda üretim yapan herhangi bir yer olabilir ancak fabrika olursa daha iyi olur. Ortalaması 3.42 ve Kadir Has Üniversitesinde okuyor. İlgilenenlerle CV’sini paylaşabilirim.
  • 09-06-2022, 19:03:20
    #2
    hocam linkedin üzerinden bulması daha kolay .
    kariyer sitesinde stajyer ve part time ilanlarına baksın part time olarak başvurup ik ile konuşur o gün sigortasını okulun yapacağını söylerse o şekilde de kabul ederler .
  • 09-06-2022, 19:05:41
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam linkedin üzerinden bulması daha kolay .
    kariyer sitesinde stajyer ve part time ilanlarına baksın part time olarak başvurup ik ile konuşur o gün sigortasını okulun yapacağını söylerse o şekilde de kabul ederler .
    maalesef denedi ama 2. sınıf oldugu için direk reddediyorlarmış. okul tarafından bu sene yapması zorunlu tutuldu. ne yapacağımızı şaşırdık
  • 09-06-2022, 19:09:50
    #4
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef denedi ama 2. sınıf oldugu için direk reddediyorlarmış. okul tarafından bu sene yapması zorunlu tutuldu. ne yapacağımızı şaşırdık
    2.sınıfa staj koymaları saçma benim bildiğim 3 ve 4te olur. benimde geçen dönem vardı ama bulamadım , bu dönem buldum yaptım. geçen dönemin stajını da yazın yapacağım alttan ders alır gibi bizimkisi staj değil yerinde uygulamaymış