Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam linkedin üzerinden bulması daha kolay .
kariyer sitesinde stajyer ve part time ilanlarına baksın part time olarak başvurup ik ile konuşur o gün sigortasını okulun yapacağını söylerse o şekilde de kabul ederler .
maalesef denedi ama 2. sınıf oldugu için direk reddediyorlarmış. okul tarafından bu sene yapması zorunlu tutuldu. ne yapacağımızı şaşırdık