GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef denedi ama 2. sınıf oldugu için direk reddediyorlarmış. okul tarafından bu sene yapması zorunlu tutuldu. ne yapacağımızı şaşırdık
2.sınıfa staj koymaları saçma benim bildiğim 3 ve 4te olur. benimde geçen dönem vardı ama bulamadım , bu dönem buldum yaptım. geçen dönemin stajını da yazın yapacağım alttan ders alır gibi bizimkisi staj değil yerinde uygulamaymış