
.dll dosyası nasıl açılır?
7
●252
- 07-06-2022, 23:24:12Birlikte aç seçeneği var açılan programlarda daHidemYas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz şeyler yazıyor hangi dil ile yazıldığını anlamak gerek
MZ ÿÿ ¸ @ À º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.
$ Y8öVPöVPöVPáÖDPöVPéEPöVPRichöV P PE L
^ à ! P ÍĞ 0! 1 ( - 07-06-2022, 23:35:55Klasör açıklamasından da anlaşılacağı üzere .dll bir uygulama uzantısıdır.
Bir .exe dosyası nasıl sag tıklanıp kodları gorunemezse .dll için de bu surum aynıdır, zira yapisal olarak .exe ile aynidir.
Yani derlenmiş bir uygulama uzantısıdır sağ tik notepad++ ile aç olmaz.
Decompile etmedn göremezsiniz. - 07-06-2022, 23:37:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://hexed.it/Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle