Klasör açıklamasından da anlaşılacağı üzere .dll bir uygulama uzantısıdır.
Bir .exe dosyası nasıl sag tıklanıp kodları gorunemezse .dll için de bu surum aynıdır, zira yapisal olarak .exe ile aynidir.
Yani derlenmiş bir uygulama uzantısıdır sağ tik notepad++ ile aç olmaz.
Decompile etmedn göremezsiniz.