HidemYas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem dosyalarıdır . düzenlemek ve kodları görmek için ; sağ tık düzenle tuşuna bas
Birlikte aç seçeneği var açılan programlarda da
bu tarz şeyler yazıyor hangi dil ile yazıldığını anlamak gerek
MZ   ÿÿ ¸ @ À º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.

$ Y—8öVPöVPöVPáÖDPöVP“éEPöVPRichöV P PE L …
^ à !           P  ÍĞ       0! 1 (