sistem dosyalarıdır . düzenlemek ve kodları görmek için ; sağ tık düzenle tuşuna bas
Birlikte aç seçeneği var açılan programlarda da
bu tarz şeyler yazıyor hangi dil ile yazıldığını anlamak gerek
MZ ÿÿ ¸ @ À º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.
$ Y8öVPöVPöVPáÖDPöVPéEPöVPRichöV P PE L
^ à ! P ÍĞ 0! 1 (