Saçma bir soru olabilir ama benim için önemli bir konu. Yemek yerken su içmek zararlı mı?
Aramızda bu konuda bilgi sahibi olan/ sağlık çalışanı var mı?
Yemek yerken su içmem zararlı mı?
14
●454
- 06-06-2022, 19:04:51
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 06-06-2022, 19:08:00Niye zararlı olsun hocam yemekle kola, fanta, ayran içiliyorda su ne yapıcak
- 06-06-2022, 19:08:03"Yemekle beraber FAZLA (5-6 bardak) su içmek yemeklerin sindirilmesini zorlaştırabilir. Mide asidi ve safra fazla su içilmesi ile yeterli işlev göstermeyebilirler."
Kaynak;
https://rahmionur.com/yemek-yerken-su-icmek-zararli-mi/ - 06-06-2022, 19:08:08birkaç yudum şeklinde içersen sorun olmaz. ama yemek yerken 2-3 bardak 200 ml su içersen miden havuz olur ve yiyecekler midende yüzer.sindirimin zorlaşır. yemeklerden 1 saat önce ve 2 saat sonra su içmelisin. yemek esnasındada bir kaç yuduma toplamda 300 ml i geçmeyecek iekilde alıştırmalısın.1 teneke 330 ml i hesap al.ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 19:08:33Çocukları 4 haftalık bir rehabilitasyon merkezine göndermiştik. Orada yemekten 5 dakika önce ve 5 dakika sonra su içmeleri gerektiğini öğretmişdi.ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 19:09:30Hocam küçüklüğümden beri yemek yerken sıvı tüketemiyorum yemekten sonra içebiliyorum küçüklüğümden bu yaşıma kadar bu şekilde yapıyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan var ise cevaplarsa sevinirim.
İnternette yazan : Ancak uyarmalıyız ki yemeğinizi yutmadan önce de su içmemeniz gerekir.