ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma bir soru olabilir ama benim için önemli bir konu. Yemek yerken su içmek zararlı mı?
Aramızda bu konuda bilgi sahibi olan/ sağlık çalışanı var mı?
birkaç yudum şeklinde içersen sorun olmaz. ama yemek yerken 2-3 bardak 200 ml su içersen miden havuz olur ve yiyecekler midende yüzer.sindirimin zorlaşır. yemeklerden 1 saat önce ve 2 saat sonra su içmelisin. yemek esnasındada bir kaç yuduma toplamda 300 ml i geçmeyecek iekilde alıştırmalısın.1 teneke 330 ml i hesap al.