Yemekten 10 dakika önce ve yemekten 1 saat sonra su için.
Yemek sırasında içtiğiniz su bağırsaklara ulaşmadığından susuzluğunuzu gidermez.
Yemek yerken su içmem zararlı mı?
14
●454
- 06-06-2022, 19:12:30Su içtiğinizde mide asiti seyreltilir bu da mideye giden besinin sindirimini zorlaştırır.
Bu yüzden yemekten 30 dakika önce ya da yemekten sonra su içmek önerilir.ArtStoreUqur ve bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 06-06-2022, 19:16:33Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Yemek sırasında su içerseniz tükürük asidi devre dışı kalır ve mide asidinin besinleri sindirmesine engel olmuş olursunuz.
Aslında yemeklerin yanında içilen içeceklerde faydadan çok zarar sağlıyor örneğin kolayı içiyoruz yemek yanında iyi gidiyor ama ne yediğimizi anlayamıyoruz ve besin değerini asit düşürüyor. Mideye olan zararını anlatmaya gerek yok sanırım kola mide asidini tembelleştiriyor en sonunda mide bize diyor ki;
"kola içiyon zaten onun asidi yeter benim çalışmama gerek yok köşeme yatıp uzanayım."
Su tüketimi yemekten 30 dakika önce veya sonra olmalı aksi taktirde bi zararı olmaz ama yediğinizi sindirmeniz çok uzun sürebilir ve karnınızda şişkinlik olur. - 06-06-2022, 19:16:57ben özellikle kilo almak isteyenler için yararlı diye biliyorum. ferahlık veriyor birde.
- 06-06-2022, 19:21:26Hocam bildiğim kadarıyla yemek ile beraber su tüketmek faydalı ancak yemekten hemen sonra içmek sağlıklı değil.ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yinede doktorların önerisi en sağlıklısıdır.
Ekleme: Şimdi sorularlaislamiyet sayfasından baktımda biraz daha farklı bilgiler var.
LinkArtStoreUqur bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 06-06-2022, 20:48:48Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMide ağrıları çekiyorum bu aralar soruyu sorma amacım oydu. .onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap veren herkese çok Teşekkür ederim