Saçma bir soru olabilir ama benim için önemli bir konu. Yemek yerken su içmek zararlı mı?
Aramızda bu konuda bilgi sahibi olan/ sağlık çalışanı var mı?
Hocam bildiğim kadarıyla yemek ile beraber su tüketmek faydalı ancak yemekten hemen sonra içmek sağlıklı değil.
Yinede doktorların önerisi en sağlıklısıdır. Ekleme: Şimdi sorularlaislamiyet sayfasından baktımda biraz daha farklı bilgiler var.
Link