• 05-06-2022, 18:09:03
    #1
    Selamlar herkese,

    Oğlum 10 yaşında kodland.org ingildere merkezli türkiyede online eğitim veren site roblox veya scratch kodlama eğitimi almasını istiyoruz.

    Fakat hangisi roblox almasını mantık?
    scratch almasını ?

    Birde kodland.org güvenilir yermi internet üzerinden kaynak bulamadım?

    teşekkürler.
  • 05-06-2022, 18:11:53
    #2
    Scratch yapboz eğitim tarzını veriyor zannedersem. Temelini oradan alıp ardından robloxa geçmesi çok mu sıkıcı olur? Öyle yapabilirse harika olur bence.
  • 05-06-2022, 18:49:23
    #3
    omercann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scratch yapboz eğitim tarzını veriyor zannedersem. Temelini oradan alıp ardından robloxa geçmesi çok mu sıkıcı olur? Öyle yapabilirse harika olur bence.
    O kadar çok *********** varki kimseye güvenemiyoruz.
    ücreti peşin alıyorlar ondan sonra eğitim vereceğiz diyorlar ondan parayı verip eğitim vs alamazsak diye aklımda soru var?
  • 05-06-2022, 18:52:22
    #4
    ibrahim058 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese,

    Oğlum 10 yaşında kodland.org ingildere merkezli türkiyede online eğitim veren site roblox veya scratch kodlama eğitimi almasını istiyoruz.

    Fakat hangisi roblox almasını mantık?
    scratch almasını ?

    Birde kodland.org güvenilir yermi internet üzerinden kaynak bulamadım?

    teşekkürler.
    merhaba.
    VAKTİNİZ VAR İSE
    baba - oğul birlikte MicroBit yapın.

    hangisini seçeceğine karar vermeden önce bence oğlunuz ile birlikte youtube da videolara bakın. onun ilgi alanına göre bir tercih yapın derim.
  • 05-06-2022, 18:55:02
    #5
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba.
    VAKTİNİZ VAR İSE
    baba - oğul birlikte MicroBit yapın.

    hangisini seçeceğine karar vermeden önce bence oğlunuz ile birlikte youtube da videolara bakın. onun ilgi alanına göre bir tercih yapın derim.
    fikir için teşekkür ederim.
  • 05-06-2022, 19:02:27
    #6
    ibrahim058 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fikir için teşekkür ederim.
    şu konudaki mesajım size fikir verebilir belki
    .
    https://www.r10.net/1081836332-post18.html