omercann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scratch yapboz eğitim tarzını veriyor zannedersem. Temelini oradan alıp ardından robloxa geçmesi çok mu sıkıcı olur? Öyle yapabilirse harika olur bence.
O kadar çok *********** varki kimseye güvenemiyoruz.
ücreti peşin alıyorlar ondan sonra eğitim vereceğiz diyorlar ondan parayı verip eğitim vs alamazsak diye aklımda soru var?