• 01-06-2022, 22:04:14
    #28
    Özel script'e taşırdım. Daha çok özellik eklerdim.
  • 01-06-2022, 22:42:18
    #29
    Ben istemem 😂
  • 01-06-2022, 23:07:42
    #30
    @Admin; hocam üyelerin söylediklerinden hangisi kafanıza yattı ?
  • 02-06-2022, 00:01:51
    #31
    R10 BLOG kısmına Edebiyat başlığı açardım.yetenekli insanlar özgün denemelerini makalelerini yazarlardı.
  • 02-06-2022, 02:00:25
    #32
    R10 Benim olsaydı Bilim isimli off topic ana kategori içinde bir kategori oluştururdum.
    Bilim konularını okumak hoşuma gidiyor.
    @Admin; Belki Coşkun Bey'de katılır düşünceme
  • 02-06-2022, 02:46:12
    #33
    Öncelikle böyle bir sorumluluğa girmek istemezdim ama 30 saniyede aklıma gelen birkaç şeyi yazıyorum. Bunlara birkaç ekleme daha yapılabilir ama kimsenin umursamayacağını düşündüğüm için yazmaya gerek duymuyorum

    1) Mümkün olan her kategori için taban fiyat uygulaması getirirdim ( Forumda bot kategorisi bu yüzden ölü )
    2) Sadece R10 üyelerinin faydalanabileceği birçok sistem geliştirirdim ( program v.b. , mevcut olanlara çok fazla ek yapılması lazım )
    3) Forumdaki aktifliği biraz daha arttırabilmek için rekabet yaratabilecek veya kazan - kazanç ilişkisi içinde birkaç etkinlik yapardım ( örneğin bir ayda 20 ticaret puanı alana şu hizmeti kazanacak gibi )
  • 02-06-2022, 09:48:23
    #34
    HMZA101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım r10 un sahibi siz olsaydınız ne ekleme yapardınız veya eksik gördüğünüz ne var ?
    Merakla bekliyorum yazacaklarınızı .
    Teşekkürler Şimdiden ....
    Kilitlenen bir konuda yeni mesaj yazılmıyor haliyle. Eski mesajın da düzenlenmiyor. Haliyle birisi seni etiketleyerek sana bir şey yazdıktan sonra cevap veremiyor yada mesajını editleyemiyorsun. Öylece havada kalıyor her şey. Bunu r10 sahibi olmaktan bağımsız olarak r10'a bir öneri olmak sunmak istiyorum Teşekkürler.

    Çözüm: 24 saat boyunca kilitlenen konudaki mesajlarımızı düzenleyebilir veya silebiliriz.

    @Admin;
  • 02-06-2022, 10:37:54
    #35
    imkan dahilinde blog kısmına olan yatırımları arttırırdım r10 sadece forum olarak kalmamalı
  • 02-06-2022, 11:02:18
    #36
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi konulardan insanların sismemesi ve gerginlik olmaması için her siyasi konuya herkesin bir mesaj atabilme hakkı verirdim
    Süper
    Ayrı ve küçük bir kategori olabilir. Tek bir mesaj yazmanın haricinde alıntılama da yapılmamalı. @Admin; iki tartışmaları ciddi seviyede azaltabilecek bir öneri.