HMZA101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım r10 un sahibi siz olsaydınız ne ekleme yapardınız veya eksik gördüğünüz ne var ?
Merakla bekliyorum yazacaklarınızı .
Teşekkürler Şimdiden ....
Kilitlenen bir konuda yeni mesaj yazılmıyor haliyle. Eski mesajın da düzenlenmiyor. Haliyle birisi seni etiketleyerek sana bir şey yazdıktan sonra cevap veremiyor yada mesajını editleyemiyorsun. Öylece havada kalıyor her şey. Bunu r10 sahibi olmaktan bağımsız olarak r10'a bir öneri olmak sunmak istiyorum Teşekkürler.

Çözüm: 24 saat boyunca kilitlenen konudaki mesajlarımızı düzenleyebilir veya silebiliriz.

@Admin;